"Sütni nem mindig gyors, de mindig könnyű!"

Diétás omlett túrókrémmel töltve

Egy szuperegészséges és szupertápláló reggeli, nem csak diétázóknak

2017. március 22. - Eddi konyhája

17195514_1462088517135620_1778947369_o.jpg

Ha diétázunk, nem csak arra kell ügyelnünk, mennyi kalóriát viszünk be a szervezetünkbe, hanem arra is, hogy tápláló, fehérjében gazdag, szénhidrátokban és zsírban szegény legyen az, amit eszünk.

Reggelire gyakran eszem túrót, mert nagyon finom szendvicskrémeket lehet belőle készíteni, például lilahagymával vagy rukkolával.

Az omletthez használhatunk persze simalisztet is, de ha igazán tápláló és egészséges reggelit szeretnénk, akkor inkább használjunk teljes kiőrlésű lisztet. Nekem a kedvencem a graham liszt.

Hozzávalók:

- 2 tojás

- 2-3 ek graham liszt

- 1,5 dl tej

- só, bors (ízlés szerint)

Elkészítés:

Egyszerűen keverjük simára a hozzávalókat, és egy jó minőségű teflonserpenyőben süssük mindkét oldalát 2-2 percig. Fontos, hogy ne nagy lángon süssük, különben idő előtt megéghet. A túrókrémmel kenjük meg, és tekerjük fel, mint egy palacsintát. Ezzel a reggelivel nem lesz éhesek ebédig, az tuti! :)

17203682_1462088530468952_846576549_n.jpg

Próbáljátok ki!