Könnyen, gyorsan, olcsón - így is lehet sütni-főzni.

Eddi konyhája

Húsvéti pászkakalács

Az ünnepi asztal méltó dísze lesz ez a kalács

2017. április 15. - Eddi konyhája

17974653_1506241246053680_1409387033_n.jpg

Az édes pászka a görög katolikusok húsvétkor megszentelt kalácsa, amit gyakran különböző tésztadíszítésekkel látnak el. Én nem vagyok görög katolikus, de fonott kalácsot minden Húsvétkor sütök a sonka és torma mellé. Ha pászka formában készítem el, még szebb és ünnepibb lesz. :)

A receptje nálam megegyezik a fonott kalács recepttel, amit itt találtok.

Sima hármasfonást készítettem a tésztából, és egy sütőpapírral kibélelt, 28 cm-es tortaformában sütöttem meg. A mai délutánba bőven belefér, próbáljátok ki, és tegyétek ezt a gyönyörűséget is az ünnepi asztalra!

Kellemes Húsvéti Ünnepeket Mindenkinek!

süti beállítások módosítása