Könnyen, gyorsan, olcsón - így is lehet sütni-főzni.

Eddi konyhája

Spenótos krumplipüré

Mindent tud, amit egy receptben keresünk: egészséges, egyszerű és finom

2017. március 05. - Eddi konyhája

17124875_1457586714252467_1457462718_n.jpg

A spenótért, mint minden rendes gyerek, én sem rajongtam. De felnőtt koromra megszerettem az ízét, és elsősorban spenótos lasagne-t szoktam belőle készíteni. Most azonban kipróbáltam valami mást is: a spenótos krumplipürét.

Nagyszerű köret, bár ránézésre talán furcsa lehet ez a zöld massza, főleg, hogy a fotózásra most nem fordítottam különös gondot.. :)

A krumplit nem szeretik a diétázók, pedig tele van vitaminnal, és ha nem zsírban sütjük ki, és nem fogyasztjuk minden nap, akkor egy egészséges étrend része is lehet, főleg így, spenóttal.

Hozzávalók (4 személyre):

- 1 kg krumpli

- 450 g fagyasztott spenót

- só, bors (ízlés szerint)

- 3 gerezd fokhagyma

- 50 g vaj

Elkészítés:

A krumplit főzzük meg sós vízben, majd törjük össze. A spenótot olvasszuk ki. Az apróra vágott fokhagymát futtassuk meg olívaolajon, majd öntsük hozzá a spenótot, sózzuk, borsozzuk, és rottyantsunk rajta egyet. A végén dobjuk hozzá a vajat.

A tört krumplihoz forgassuk hozzá a spenótmártást, és ha krémesen szeretjük a krumplipürét, akkor botmixerrel is pürésítsük.

Én sült csirkemellel szeretem a legjobban, de bármilyen feltét illik hozzá. Próbáljátok ki!

Főzésre fel!

 

 

süti beállítások módosítása