Könnyen, gyorsan, olcsón - így is lehet sütni-főzni.

Eddi konyhája

Rólam

2016. augusztus 17. - Eddi konyhája

Egy 4 négyzetméteres konyhában tanultam meg főzni a legolcsóbb gázsütővel, amiről már az első sütésnél kiderült, hogy nem működik megfelelően - erre volt pénzem. 8 éven át ebben a konyhában és ezzel a sütővel sütöttem, a legtöbb receptem ebből a korszakból való.

A kezem kb. akkora, mint egy 10 éves gyereké, mégis megtanultam dagasztani. Bár Édesanyámtól lestem el a trükköket, alapvetően magamtól, a tévéből tanultam meg főzni, és már képes vagyok önálló receptet is kitalálni. Mindezek fényében nehezen tudom elhinni, ha valaki azt mondja, nem tud sütni-főzni, nincs ideje sütni-főzni, nincs helye sütni-főzni, vagy nincs pénze sütni-főzni. Ez nem igaz. Csak meg kell találni a motivációt, és a megfelelő recepteket.

Számomra a sütés-főzés kikapcsolódás és felüdülés, szeretek kísérletezni és jó érzéssel tölt el, ha valami igazán finomat tudok alkotni. Nem szeretem a flancos kajákat, a drága alapanyagokra pedig egyszerűen nincs pénzem. Munka után és hétvégén szoktam főzni, így a fő szempont az, hogy gyorsan, könnyen és költséghatékonyan süssek-főzzek. A blogomon azokat a recepteket osztom meg Veletek, amelyeket egyszer, régen én is kaptam valakitől, vagy amiket én találtam ki, de akadnak bőven családi receptek is a repertoárban.

beautyplus_20200815091321574_save.jpg

Nagyon sokféle ételről gondoljuk azt, hogy nagyobb munka megcsinálni otthon, mint megvenni a boltban félkészen. A receptjeim rácáfolnak erre: nagyon sok finom dolgot tudunk fillérekből összedobni otthon, csak szeretni kell a konyhában lenni. Receptjeimben olyan hozzávalók vannak, amelyek szinte minden háztartásban megtalálhatóak, vagy könnyen és olcsón beszerezhetőek bárhol.

Rájöttem, hogy nemcsak elkészíteni és megenni, hanem lefotózni is nagyon szeretem az ételeket, és túl sokan kértek már tőlem receptet ahhoz, hogy végre megszülessen ez a blog.

Ha kérdésed, észrevételed van, írj a Facebook vagy Instagram oldalamra, esetleg az eddikonyhaja@gmail.com címemre.

Sütés-főzésre fel! :)

 

süti beállítások módosítása